המפכ"ל הורה על הרת המחסומים בשער שכם; סמוטריץ': "מסר של חולשה לאויבינו"

איתי גדסי No Comments on המפכ"ל הורה על הרת המחסומים בשער שכם; סמוטריץ': "מסר של חולשה לאויבינו"

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הורה על הסרת המחסומים בשער שכם, שהונחו בתקופה האחרונה על רקע ההתפרעויות האלימות של צעירים ערבים | חברי הכנסת מהציונות הדתית תקפו בחריפות את ההחלטה | ח"כ אחמד טיבי שהשתתף בהפגנה בשער שכם תקף את ארגון להב"ה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הורה הערב (ראשון) להסיר את המחסומים שהוצבו ברחבת שער שכם שהונחו בתגובה להתפרעויות של הערבים בתקופה האחרונה‎. במשטרה מעוניינים לתת הזדמנות להבטחות של מנהיגי הציבור במזרח ירושלים להביא להרגעת השטח. צעירים ערבים החלו להסיר את המחסומים בכוח במקום, הפגנות עם דגלי אש"ף פרצו הערב בשער שכם בתגובה להסרת המחסומים.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב על הסרת המחסומים באזור שער שכם: "יותר מידי פעמים מדינת ישראל משדרת חולשה, נכנעת לטרור ולאלימות ולוקה כפליים. מי שבורח מהטרור, הטרור רודף אחריו. אלו חוקי המשחק במזרח התיכון".

סמוטריץ' הוסיף, "יש לגדוע את ההתפרעויות הערביות בירושלים ולמצות את הדין בחומרה המירבית עם המפגעים ולא להיכנע לדרישותיהם ובכך לשחוק את ההרתעה הישראלית ולהעביר מסר של חולשה לאויבינו מסביב".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר (סיעת הציונות הדתית) אמר בתגובה להחלטה "החלטת מפכ"ל המשטרה לאפשר לפורעים בשער שכם ניצחון בהסרת הגדרות היא התקפלות מבישה ופגיעה קשה בריבונות הישראלית".

עוד הוסיף בן גביר, "ידע כל פורע חוק כי מדינת ישראל מתרפסת ונכנעת אם יבצע מעשי לינץ ביהודים. ממשלת ישראל ומשטרת ירושלים נכנעו הערב לאלימות והתקפלו – ההתקפלות הזאת עוד תעלה לנו בדם רב"

ח"כ אחמד טיבי הגיב להסרת המחסומים ואמר: "לא הממשלה, לא המשטרה ולא הפלנגות חדורי השנאה כמו ארגון להבה היודונאצים יכולים לשנות כהוא זה את הרגשת השייכות הלאומית והדתית למקום הזה. אלאקצא הינו מקום תפילה למוסלמים נקודה, כמו שכל מלימטר בשיח׳ ג׳ראח שייך לתושבי שיח׳ ג׳ראח וכך בכל ירושלים המזרחית".

ח"כ טיבי בשער שכם הערב:

צילום: פלאש 90

 

 



0 תגובות